آموزش کد دادن به ریموت دیپ سوئیچی

به ریموت هایی که از دیپ سوئیچ برای تغییر کد ریموت استفاده می کنند ریموت دیپ سوئیچی گفته می شود. تعداد سوئیچ های موجود برروی مدار ریموت دیپ سوئیچ نشان دهنده طول کد ریموت است. که معمولا تعداد این سوئیچ ها 8، 9 یا 12 است.جهت کددهی ابتدا ریموتی با فرکانس کاری دیپ سوئیچ اصلی خود تهیه فرمایید. بوسیله پیچ گوشتی ساعتی پیچ پشت ریموت جدید را باز نمایید. باطری ریموت جدید را جدا فرمایید. و یکی از دو روش زیر را جهت کددهی انجام دهید.

روش اول – کد دهی ریموت خریداری شده  از روی ریموت اصلی

برای این کار کافی است که هر دو ریموت را با استفاده از یک پیچ گوشتی باز کنید.  سوئیچ های ریموت جدید را دقیقا همانند سوئیچ های ریموت قدیمی قرار دهید. توجه داشته باشید که باید هم فرکانس ریموت ها و هم تعداد سوئیچ ها هر دو ریموت با هم برابر باشند.

روش دوم – ست کردن ریموت جدید از روی برد کنترلی

آموزش کددهی ریموت دیپ سوئیچی بوسیله برد کنترل, پیچ پشت ریموت جدید و درب رسیور کنترل خود را باز کنید. سوئیچ های ریموت جدید را در همان حالت سوئیچ های روی رسیور قرار دهید. در اینجا حتما باید توجه کنید که فرکانس و تعداد سوئیچ های ریموت با رسیور یکسان باشد.

خام نمودن و غیر فعال سازی ریموت دیپ سوئیچی

جهت غیر فعال نمودن ریموت دیپ سوئیچ تنها با تغییر یک یا چند دیپ سوئیچ ریموت مورد نیاز نسبت به برد و یا ریموت اصلی امکان پذیر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *