آموزش کد دادن ریموت کرکره ساید ورتکس

آموزش کد دادن ریموت کرکره ساید ورتکس موتورهای ساید ورتکس در دو مدل قدیمی و جدید تولید و روانه بازار شده است . تفاوت نوع ریموت و نحوه سیم بندی برد این دو مدل بعضا باعث بوجود آمدن مشکلاتی در انتخاب نوع ریموت و تعویض برد برای مشترییان و همکاران گرامی شده است. به همین منظور در ابتدا جهت تمایز و انتخاب نوع ریموت ورتکس مناسب توجه به نکات زیر ضروری میباشد.

تفاوت ریموت کرکره ورتکس جدید با ریموت کرکره ورتکس قدیمی

ریموت کرکره ورتکس قدیمی بدنه چهار گوش بهمراه روکش و دکمه های آن به رنگ سبز کم رنگ است و چراغ بالای ریموت به رنگ آبی است. و از نظر تکنولوژی ساخت دارای فرکانس کاری 350 مگا هرتز و سیستم کد دهی لرنینگ میباشد. لازم بذکر است ریموتهای موجود در بازار عمدتا دارای فرکانس 315 و 433 مکا هرتز بوده و همین امر باعث بروز مشکلاتی در تهیه ریموت یدک برای مصرف کنندگان گرامی شده است . و جهت رفع مشکل معمولا نیاز به تعویض برد کرکره میباشد.

ریموت کرکره ورتکس جدید این ریموتها دارای بدنه تقریبا چهار گوش بهمراه روکش محافظ دکمه های آن به رنگ سبز تیره است و چراغ بالای ریموت به رنگ قرمز است.. و از نظر تکنولوژی ساخت دارای فرکانس کاری 433 مگا هرتز و سیستم کد دهی لرنینگ میباشد. و اکثر ریموتهای موجود در بازار با کد 433 با سیستم کددهی لرنینگ و همچنین ریموتهای بلوتوثی با فرکانس 433 را میتوان با آن ست نمود.

آموزش کد دادن ریموت کرکره ساید ورتکس

جهت کد دادن ریموت کرکره ساید ورتکس بعد از تهیه ریموت مناسب با توجه به نوع موتور ساید ورتکس از نظر قدیمی یا جدید بودن ابتدا با دسترسی به برد کرکره ورتکس بدنبال دکمه لرن بر روی برد می کردیم. دکمه لرن بر روی برد ورتکس معمولا در بغل برد قرار دارد. و دسترسی به آن با یک میخ نازک و یا باز نمودن پیچهای برد ممکن است. جهت کد دادن دکمه لرن را تا زمانی که چراغ روی برد چشمک بزند و یا در برد های قدیمی تا زمانی که صدای بوق به صدا در آید نگه میداریم و بعد از آن تنها کافی است یکی از دکمه های روی ریموت را تا 5 ثانیه نگه داریم بعد از آن ریموت بطور کامل کد میگیرد.

4 دیدگاه در “آموزش کد دادن ریموت کرکره ورتکس

  1. احسان گفت:

    با سلام و تشکر از مطالب مفید سایت شما

    آیا امکان تعویض این برد (ورتکس قدیمی) با برد کرکره ساید سیم کارتی بتا وجود دارد ؟

    ممنون

    1. بله خروجی برد سیمکارتی بتا و برد معمولی شبیهه هم میباشند

  2. علی سمعیی گفت:

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون در مورد موتور ساید ورتکس خیلی وقته دنبال جایگزینی برای برد موتور خودم هستم ولی میکن باید موتور جدیدی تهیه کنم.

    1. ما هم از اعلام رضایت و مفید بودن مطالب برای شما خوشحالیم.

نظرات بسته شده است.